Модуль 8. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»:
оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
оцінювання,
що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як
на змісті навчальної теми, так і на навичках ХХІ століття;
форми
оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори,
що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які
відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
щоб
визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських
робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар