Модуль №7. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів, а саме: використання певної інформаційно-комунікаційної технології повинно базуватися на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей:
презентації
– для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків,
діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси;
публікації
– для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів,
підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм;
вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей;
блоґи
– для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують
до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів.
Учнівське
самооцінювання має на меті не звільнити вчителя від оцінювання, а
використовується для розвитку мислення учнів. Таке самооцінювання може
виявитися принципово іншим досвідом. Під час такої діяльності учні не
лише глибше усвідомлюють процес власного мислення (метакогнітивні
знання), а й отримують потужний мотиваційний поштовх для кращого
навчання.
Самооцінка
розвиває критичне мислення учнів, вона може стати принциповою звичкою,
яка служить мета-когнітивним та мотиваційним цілям. Справжня
мета-когнітивна робота починається тоді, коли учні розуміють значення
компонентів певного розділу, намагаються тлумачити їх та застосувати їх у
своїй роботі.
Немає коментарів:
Дописати коментар